Serviceavtal

Hög kompetens
Kompetenta servicetekniker garanterar att Ert företag erhåller bästa möjliga support och driftunderhåll. Vår långa erfarenhet med ledande leverantörer som t.ex. Microsoft, Compaq, IBM, Hewlett Packard, Fujitsu-Siemens, Linux, Apple möjliggör snabb och effektiv support.Förebyggande underhåll och regelbundna kontroller
Genom att regelbundet utföra förebyggande underhåll på Era datorsystem undviks onödiga driftstörningar. Vårt underhållsprogram innehåller bl.a. kontroll av säkerhetskopiering, uppgradering av virusskydd, serverunderhåll, felsökning, optimering av nätverksprestanda, garantihantering, installation av ny hård- och mjukvara m.m. Dessutom går vi igenom frågor och problem som kan ha dykt upp sedan föregående besök.

Prioriterad support
Vi prioriterar kunder med serviceavtal och garanterar dem att vara på plats inom 4-6 timmar om problem skulle uppstå. Snabba åtgärder minskar följderna om olyckan skulle vara framme. Att vara prioriterad kund hos HedData ger Dig en ökad trygghet som företagare där Du istället kan fokusera på Din kärnverksamhet. Unikt för kunder med Normal serviceavtal är vår 24-timmars, 7 dagar i veckan support.

Lägre totalkostnad
Kunder med serviceavtal erhåller lägre timdebitering, mindre debiteringsintervall, rabatt på hård- och mjukvara vilket i sin tur också bidrar till en lägre totalkostnad för Ert företag.


Sök

Nyhetsbrev
Gå med i vårt nyhetsbrev för att få de senaste nyheterna och erbjudandena först!
100% Säkert. Vi skickar inte spam eller säljer din adress!

Facebook